Το τείχος του Βερολίνου μέσα από τα μάτια των παιδιών
Οι μαθητές της 6ης τάξης που διδάσκονται Γερμανικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα μελέτησαν τη σύγχρονη γερμανική ιστορία, στο πλαίσιο της διαθεματικής ενότητας έρευνας με τίτλο: Οι άνθρωποι επινοούν ποικίλους τρόπους για να εκφράζουν πολιτιστικές αξίες και συναισθήματα.
Οι καθηγήτριες Γερμανικών παρουσίασαν αρχικά στους μαθητές τους πραγματικά κομμάτια από το τείχος του Βερολίνου. Κατόπιν, μέσα από φωτογραφίες και βίντεο, τα παιδιά ερεύνησαν τα γεγονότα-σταθμούς από το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, την κατασκευή του τείχους του Βερολίνου μέχρι την ιστορική πτώση του και την επανένωση της Γερμανίας. Οι μαθητές δημιούργησαν παρουσιάσεις με τις οποίες αφηγούνται στους συμμαθητές τους γεγονότα που σημάδεψαν τον 20ο αιώνα όπως η πτώση του τείχους, η επανένωση της Γερμανίας, το τέλος του ψυχρού πολέμου.
Στο ταμπλό του Τμήματος Γερμανικών του Σχολείου, σε ένα «τείχος» σχεδιασμένο σε χαρτόνι, τα παιδιά έκαναν γκράφιτι με θέμα τις λέξεις κλειδιά: ελευθερία, δημοκρατία, ενωμένο Βερολίνο (Freiheit, Demokratie, es gibt nur ein Berlin). Οι λέξεις αυτές προέκυψαν ως αποτέλεσμα της έρευνας των μαθητών σχετικά με τα γκράφιτι που υπήρχαν στο πραγματικό τείχος του Βερολίνου. Στην επέτειο της πτώσης του τείχους, οι μαθητές «έριξαν» το τείχος που είχαν δημιουργήσει παίρνοντας ένα κομμάτι του ως αναμνηστικό.