Ημερήσιο Πρόγραμμα
08.15-08.45 | Προσέλευση |
08.45-13.00 | Βασικό Πρόγραμμα |
13.10-13.20 | Παραλαβή μαθητών από γονείς με Ι.Χ. |
13.15-13.55 | Δραστηριότητες Διευρυμένου Προγράμματος |
13.55-14.30 | Μεσημεριανό Γεύμα |
14.30-14.45 | Προετοιμασία Σχολάσματος |
14.45 | Αναχώρηση Σχολικών Λεωφορείων |
14.50-15.15 | Παραλαβή μαθητών από γονείς με Ι.Χ. |
Διευρυμένο Πρόγραμμα
Στόχος του Δίγλωσσου Διευρυμένου Προγράμματος είναι οι μαθητές μας να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντά τους. Μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων που αφορούν τις τέχνες, τον αθλητισμό και την τεχνολογία, οι μαθητές μας εφοδιάζονται με γνώσεις και δεξιότητες, ενισχύοντας παράλληλα την αγγλική και ελληνική γλώσσα. Συγχρόνως, αναπτύσσουν την ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας, ενώ έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συναναστραφούν με μαθητές άλλων τμημάτων με κοινά ενδιαφέροντα.
Το Διευρυμένο Πρόγραμμα πραγματοποιείται καθημερινά στον χώρο του Νηπιαγωγείου από τις 13:15 μέχρι και τις 13:55. Ακολουθεί το μεσημεριανό γεύμα στις τραπεζαρίες του Νηπιαγωγείου.
English Activities
Oι μαθητές του Νηπίου και του Προνηπίου συμμετέχουν δύο φορές την εβδομάδα σε δραστηριότητες που αφορούν στην ενίσχυση της αγγλικής γλώσσας. Οι δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:
- Νήπια: Αrt, Storytime, Healthy Cooking, Science and Technology Lab
- Προνήπια: Αrt, Storytime, Healthy Cooking, Science and Technology Lab
Δραστηριότητες στα Ελληνικά
Oι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι 3 δραστηριότητες από το σύνολο των δραστηριοτήτων που παρέχονται στα Νήπια και στα Προνήπια αντίστοιχα.
Σημείωση: Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, καθώς ο αριθμός των μαθητών καθορίζει την ποιότητα της κάθε δραστηριότητας.
Nήπια | Προνήπια |
|
|
Μαθήματα
The Ceramics Studio is a great opportunity to provide students with a creative outlet that cultivates their curiosity, fine motor skills and knowledge of different art materials. With a focus on ceramic pottery, students develop their sculpting skills, learning how to make original hand-built sculptures, pots, and more. Beginning with play-doh and air-dry clay, students get acquainted with basic techniques and build confidence to explore ceramics using earthen clay. The tactile experience of pinching, squeezing and shaping the clay ensures that students stay academically and creatively fulfilled throughout the course.
Science and Technology Lab is an integral part of the learning process and an important educational tool for students as well as teachers. It is essential that students are exposed to technology and technological terms within an organized context aimed at the overall development of students. A basic criterion for the integration of technology in the Kindegarten program is its appropriate and proper use. Exposure to technology is done in a variety of forms and levels depending on students’ age and experience. Technology does not replace hands-on learning experiences but reinforces and enriches them.
Στο μάθημα του Μπαλέτου, δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να
εκφρασθούν μέσω της κίνησης και παράλληλα να αναπτύξουν την ιδιοδεκτικότητά
τους. Καλλιεργούν την αίσθηση του ρυθμού και μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν
τόσο τον προσωπικό, όσο και τον περιβάλλοντα χώρο. Τέλος, προετοιμάζονται
για τις βασικές κινητικές φόρμες του κλασικού μπαλέτου και αποκτούν καλύτερο
έλεγχο και συντονισμό στην κίνησή τους σε συνδυασμό με τη μουσική.
Healthy Cooking is an ideal way for students to learn through exploration using their senses. Cooking motivates students to learn and practice basic math concepts and, at the same time, build their English language skills. It teaches children to learn how to prepare their own healthy snacks and make their own nutritional choices. It gives them a chance to enjoy healthy food and to discuss nutritional facts. Finally, this class is a wonderful way for students to explore different cultures, customs and food from around the world!
Η δραστηριότητα της Κολύμβησης πραγματοποιείται στο Κολυμβητικό Κέντρο «Αλεξάνδρα Προκοπίου» - Κολυμβητήριο «Τζων Α. Γαβριήλ» για τους μαθητές του Νηπίου. Αντίστοιχα, στην πισίνα του Νηπιαγωγείου «Ιωάννης Μ. Καρράς», πραγματοποιείται το μάθημα για τους μαθητές του Προνηπίου.
Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με το νερό και μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Διδάσκονται οι βασικές τεχνικές ελεύθερου και ύπτιου μέσα από παιχνίδια και δράσεις κατάλληλα προσαρμοσμένες στην προσχολική ηλικία.
Στο μάθημα του Μοντέρνου Χορού, οι μαθητές διδάσκονται ασκήσεις της ύλης του Modern Theatre branch του ISTD (Imperial Society of Teachers of Dancing). Μέσα από την εκμάθηση βασικών τεχνικών από τα διάφορα είδη μοντέρνου χορού (jazz dance, musical theatre and contemporary dance), μαθαίνουν μικρές χορογραφίες και αυτοσχεδιάζουν πάνω σε μοντέρνα μουσικά ακούσματα.
Στο μάθημα της Μουσικοκινητικής Αγωγής, οι μαθητές εξοικειώνονται με τα κρουστά μουσικά όργανα της ορχήστρας Orff, έρχονται σε επαφή με το τραγούδι και τον ρυθμό και εξελίσσουν τις εκφραστικές τους ικανότητες. Ανακαλύπτουν τον ρυθμό μέσα από το bodypercussion. Επιπλέον, καλλιεργούν τη μουσική τους ανάπτυξη και εξερευνούν τους ήχους μέσα από ρυθμικές και μουσικοκινητικές παιγνιώδεις δράσεις.
Στο μάθημα των Tεχνικών Aυτοάμυνας, οι μαθητές καλλιεργούν τρεις βασικές δεξιότητες:
-Την ανάπτυξη της πειθαρχίας και της συγκέντρωσης μέσω συγκεκριμένων ασκήσεων – παιχνιδιών.
-Τη βελτίωση της αυτοπεποίθησής τους - εξελίσσοντας τη φυσική και τη μυϊκή τους κατάσταση.
-Την εκμάθηση τεχνικών για τα χέρια (μπλοκ, χτυπήματα) και τα πόδια (λακτίσματα).
Ο κορμός του μαθήματος είναι ο ίδιος στα Προνήπια και τα Νήπια, προκειμένου το μάθημα να έχει μια λογική συνέχεια. Διαφοροποιείται ο όγκος των ασκήσεων, η ένταση και η δυσκολία τους.
Μέσα από τις Τέχνες οι μαθητές εξασκούν τις δεξιότητές τους και αποκτούν κίνητρα μάθησης. Ενισχύονται και ενθαρρύνονται να είναι καινοτόμοι, να εκφράζουν με μοναδικό τρόπο τις σκέψεις και συναισθήματά τους αλλά και να μπορούν να παρατηρούν και να περιγράφουν την αισθητική εμπειρία στην οποία εκτίθενται όταν ακούν μια μουσική ή όταν κοιτούν έναν πίνακα ζωγραφικής. Επιπροσθέτως, εκπαιδεύονται σε πολλαπλούς γραμματισμούς και αναπτύσσουν τη δημιουργική και κριτική τους σκέψη. Το μάθημα που διεξάγεται στο Καλλιτεχνικό Εργαστήρι δίνει ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με ποικίλες μορφές τέχνης. Η ζωγραφική και η γλυπτική δίνουν την ευκαιρία στους μαθητές να επεξεργαστούν υλικά, όπως το χαρτί, ο πηλός, το ύφασμα και το μέταλλο, καθώς επίσης και να δημιουργήσουν τρισδιάστατα έργα με τη βοήθεια διαφορετικών τεχνικών. Στόχος είναι να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους, την αισθητική, την κριτική τους σκέψη και να αποκτήσουν μια πολιτιστική κουλτούρα.
Στο μάθημα των Mini Sports, δίνεται η ευκαιρία στους
μαθητές να γνωρίσουν τις αρχές και τις αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός. Η
γνωριμία τους με τα αθλήματα πραγματοποιείται μέσω των αθλητικών ψυχαγωγικών
δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας
σχολικής χρονιάς, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στα παρακάτω
αθλήματα:
1. Στίβος (δρομικά αγωνίσματα, άλματα και ρίψεις)
2. Mini Basketball
Σκοπός του μαθήματος είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι μαθητές να εξοικειωθούν με τα παραπάνω αθλήματα και τις τεχνικές τους.
Στο μάθημα των Αθλητικών Παιχνιδιών, δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν τις αρχές και τις αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός. Η γνωριμία τους με τα αθλήματα πραγματοποιείται μέσω των αθλητικών ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών παιχνιδιών.
Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να εξασκηθούν σε βασικές κινητικές δεξιότητες, οι οποίες αποτελούν θεμέλιο για όλα τα αθλήματα, ενώ μέσω των ομαδικών παιχνιδιών θα κατανοήσουν καλύτερα την αξία της συνεργασίας.
Σκοπός του μαθήματος είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι μαθητές να εξοικειωθούν με τα αγωνίσματα του στίβου (τρέξιμο, άλματα, ρίψεις), ενώ παράλληλα θα εξασκηθούν και σε ομαδικά αθλήματα, όπως το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ.
Στο μάθημα των Δημιουργικών Παιχνιδιών οι μαθητές θα αξιοποιήσουν το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό μέσο. Χρησιμοποιώντας παιχνίδια παιδαγωγικού περιεχομένου, θα καλλιεργηθούν κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, όπως είναι η συνεργασία και η ανταλλαγή απόψεων, καθώς και δεξιότητες σκέψης.
Οι μαθητές του Nηπίου μέσα από το μάθημα του Mini Soccer έρχονται σε μια πρώτη επαφή με το άθλημα του ποδοσφαίρου. Τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν τις κινητικές τους δεξιότητες όπως την ισορροπία, τον συντονισμό ποδιού – ματιού και τον χειρισμό μπάλας, ακολουθώντας δραστηριότητες προσαρμοσμένες στην ηλικιακή τους ομάδα, με έμφαση στη χαρά της συμμετοχής και όχι στον ανταγωνισμό.