Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Thriving as a Digital Teacher» σε συνεργασία με το Arizona State University

Απρ 26, 2021

Ολοκληρώθηκε διαδικτυακά η σειρά σεμιναρίων σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης συνολικής διάρκειας 40 διδακτικών ωρών του επιμορφωτικού προγράμματος «Thriving as a Digital Teacher». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από το Κολλέγιο Αθηνών σε συνεργασία με το Τμήμα Prep Digital του Arizona State University*. O πρώτος κύκλος σεμιναρίων πραγματοποιήθηκε από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου, ενώ ο δεύτερος από τις 19 Μαρτίου έως τις 16 Απριλίου.

Tην επιμορφωτική δράση παρακολούθησαν οι 55 Προϊστάμενοι και Συντονιστές των Ακαδημαϊκών Τμημάτων του Σχολείου μας σε δύο ομάδες: εκπαιδευτικοί Γυμνασίων - Λυκείων και εκπαιδευτικοί Νηπιαγωγείου - Δημοτικών. Οι συμμετέχοντες θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές της αποκτηθείσας γνώσης, θα εκπαιδεύσουν, δηλαδή, τα μέλη του Ακαδημαϊκού Τμήματός τους σχετικά με τις πιο σύγχρονες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα σχολεία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Το πρόγραμμα εστίασε στη διδασκαλία εξ αποστάσεως (σύγχρονη και ασύγχρονη) και είχε ως σκοπό να φέρει τους εκπαιδευτικούς σε επαφή με βέλτιστες πρακτικές και τα πλέον σύγχρονα εκπαιδευτικά ψηφιακά εργαλεία για την πρόκληση του ενδιαφέροντος και την αποτελεσματική μάθηση των μαθητών.

Το πρόγραμμα σχεδίασαν οι Angela Zhao, Director of International Programs, ASU Prep Digital και Alison Hernandez, Professional Development Manager, ASU Prep Digital.

Εισηγητές ήταν οι:

  • Alison Hernandez, Professional Development Manager
  • Rachel Maleski, Lead Training Specialist
  • Brian Austin, Lead Training Specialist
  • Emily Mulvihill, Leading Training Specialist
  • Ellie Reich, Lead Training Specialist
  • Carolee Heidenreich, Lead Training Specialist

Τον συντονισμό του προγράμματος είχε η Πολυάνθη Τσίγκου, Σύμβουλος Διευθυντή/President του Κολλεγίου Αθηνών.

*Το Arizona State University έχει αναγνωρισθεί από το «US News & World Report» ως το πρώτο πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ για την καινοτομία και σύμφωνα με το «Times Higher Education» βρίσκεται στο 1% των κορυφαίων πανεπιστημίων παγκοσμίως. 

Επιστροφή