Με επιτυχία συνεχίζονται τα διαδικτυακά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς

Ιαν 27, 2022

Με επιτυχία συνεχίζονται τα διαδικτυακά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς της σειράς Teachers Training Teachers. Το Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα μαθήματα, τα οποία παρακολούθησαν συνολικά 269 εκπαιδευτικοί και γονείς:

1.      «Η Σημασία της Προσπάθειας και των Προκλήσεων στην Ανάπτυξη των Παιδιών και των Εφήβων» 

Εισηγήτρια: Μ. Αλιβιζάτου, PhD, Ψυχολόγος, Διασχολική Συντονίστρια Ψυχοπαιδαγωγικού Τμήματος και Ψυχοκοινωνικής Υγείας Κολλεγίου Αθηνών

Ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται κάποιος την ευφυΐα του έχει αντίκτυπο στις αντιδράσεις του, στην αυτοαντίληψή του και στη διαδικασία της μάθησης, ενώ το είδος mindset που έχουμε καθορίζει το πώς και εάν θα μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, σύμφωνα με την καθηγήτρια ψυχολογίας του πανεπιστημίου Stanford, Carol Dweck.

Η παρουσίαση εστίασε στο πώς μπορούμε να καθοδηγήσουμε τα παιδιά να αναπτύξουν πεποιθήσεις και τρόπο σκέψης που θα τα βοηθήσουν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να αποκτήσουν growth mindset, ώστε να κατανοήσουν και να υιοθετήσουν την πεποίθηση ότι η προσπάθεια και η στάση τους είναι αυτά που τελικά ορίζουν την ανάδειξη των ικανοτήτων τους.

2.      «Η διαδικασία μάθησης μέσω έρευνας και η αξιολόγησή της»

Εισηγητές: Βασίλης Ζώσης, MSc,  Εκπαιδευτικός Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού, Έλενα Παρασχοπούλου, MEd, Εκπαιδευτικός Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού

To σεμινάριο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας αλλά και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είχε σκοπό να εξηγήσει μέσω δραστηριοτήτων (hands-on activities) πώς εφαρμόζεται η εκμάθηση μέσω έρευνας (inquiry-based learning) και η αξιολόγησή (assessment) της. Η εκμάθηση μέσω έρευνας αφορά μια διεπιστημονική προσέγγιση, η οποία έχει εφαρμοσθεί σε πολλούς κλάδους και σχολικά μαθήματα, καθώς οδηγεί στη μάθηση μέσα από την έρευνα και πρακτικές εφαρμογές. Αναπόσπαστο στοιχείο της οφείλει να είναι και η αξιολόγηση ως εργαλείο ανατροφοδότησης της μαθησιακής διαδικασίας.

3.      «Introducing Modern Physics Topics in High School» (in English)

Moderators: Eirini Siotou, Physics Teacher at Athens College Junior High School, Greece, and Chiara Maugeri, Physics Teacher at G.B. Grassi Scientific High School of Sarrono, Italy 

During the webinar, modern physics resources for high school teachers worldwide were presented. Topics ranged from the process of science to black holes, quantum mechanics and particle physics.

The webinar consisted of accessible resources, hands-on activities, workshops, and inspirational student opportunities to connect classrooms to leading science. Approximately 100 science teachers from all over the world attended the lectures who  were invited to join and share their experience on teaching modern physics topics.

Instructors:

•       Dr. Jeff Wiener, CERN Teacher Programmes Manager, Switzerland

•       Dave Fish and Olga Michalopoulos, Perimeter Institute for Theoretical Physics, Canada

•       Alberto Roldan Piraces and Jose Maria Diaz Fuentes, Physics teachers, Spain

 

 

Επιστροφή