Το Κολλέγιο στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Ιnternational Βaccalaureate στη Χάγη

Το Κολλέγιο στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Ιnternational Βaccalaureate στη Χάγη

Οκτ 12, 2022

Η IB Programmes Director κ. Ελένη Βασιλείου, η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου «Ι.Μ. Καρράς» κ. Τατιάνα Γκούσκου, η Αναπληρώτρια Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου και Συντονίστρια PYP κ. Ζωή Λουσίδου, η Υποδιευθύντρια του Γυμνασίου Κολλεγίου Αθηνών και Συντονίστρια ΜΥΡ κ. Αντωνία Γαϊτάνη και η Αναπληρώτρια Διευθύντρια του Γυμνασίου Κολλεγίου Ψυχικού και Συντονίστρια ΜΥΡ κ. Παναγιώτα Πριοβόλου συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Baccalaureate (ΙΒ) που πραγματοποιήθηκε στις 6-8 Οκτωβρίου στη Χάγη, με τίτλο Embracing Innovation, Inspiring Action at the World Forum. 

Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, το Συνέδριο του ΙΒ διεξήχθη και πάλι δια ζώσης. Πάνω από 1.600 εκπαιδευτικοί από 86 χώρες είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με εκπαιδευτικούς του ΙΒ και να ανταλλάξουν απόψεις με συναδέλφους από όλον τον κόσμο, ομιλητές, χορηγούς, εκθέτες και προσωπικό του ΙΒ.  

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας συμμετείχαν σε προσυνεδριακά σεμινάρια και παρακολούθησαν την εναρκτήρια ομιλία Mindful Innovation for a Planet in Crisis – new roles and responsibilities for IB schools.  Κατά τις δύο επόμενες ημέρες, συμμετείχαν σε ενημερωτικές συναντήσεις για τα Primary Years Programme (ΡΥΡ), Middle Years Programme (ΜΥΡ) και Diploma Programme (DP), με θέματα όπως: Understanding play in PYP classrooms, Diversity, equity and inclusion in the MYP, Developing successful interdisciplinary projects in the DP, Student well-being post COVID-19, Developing your approaches to learning skills toolkit, Developing skillful well-rounded lifelong learners, Nurture the change-makers of tomorrow: Take action now, Transformative learning: Exploring the future of an IB education, Building empathy and kindness across cultures: Educational practices for 21st century learners κ.ά.

Λίγο πριν από την επιστροφή τους στην Ελλάδα, οι εκπαιδευτικοί μας παρακολούθησαν την καταληκτική ομιλία του Συνεδρίου με τίτλο Rethinking the guiding principles for learning in the 21st Century, από την οποία αποκόμισαν νέες ιδέες για εκπαιδευτικές μεθόδους και πρακτικές διδασκαλίας.

Επιστροφή