Το Κολλέγιο στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Ιnternational Βaccalaureate 2024 στη Βουδαπέστη
Από τις 17 έως τις 19 Οκτωβρίου 2024 διεξήχθη στη Βουδαπέστη το Παγκόσμιο Συνέδριο του International Baccalaureate® (IB) με τίτλο "Ιnspiring Learners, Realising Potential". Τη φετινή χρονιά το Συνέδριο προσέλκυσε πάνω από 1.600 εκπαιδευτικούς, διευθυντικά στελέχη σχολείων ΙΒ και ειδικούς στον τομέα της εκπαίδευσης από τουλάχιστον 100 χώρες.
Τις εργασίες του Συνεδρίου παρακολούθησαν o Συνδιευθυντής του Κολλεγίου Αθηνών και Διευθυντής Λυκείου Κολλεγίου Αθηνών κ. Χρίστος Κωνσταντόπουλος, o Συνδιευθυντής Κολλεγίου Ψυχικού και Διευθυντής Λυκείου Κολλεγίου Ψυχικού κ. Παναγιώτης Γιαννουλάτος και η IB Programmes Director - ΙΒ DP Head of School κ. Ελένη Βασιλείου. Κατά τη δεύτερη ημέρα του Συνεδρίου και εκπροσωπώντας το Σχολείο μας, η κ. Βασιλείου έδωσε εκτενή ομιλία και προλόγισε τον Charles Fadel, κεντρικό ομιλητή με θέμα “Εducation for the Age of AI”.
Παράλληλα, ο Διευθυντής/President Καθηγητής Σπύρος Ν. Πολλάλης μαζί με τους άλλους εκπροσώπους του Κολλεγίου πραγματοποίησαν συναντήσεις με υψηλά ιστάμενα στελέχη του Οργανισμού ΙΒ, προκειμένου να συζητήσουν στρατηγικούς στόχους του Σχολείου, καθώς και τις παγκόσμιες τάσεις και εξελίξεις στον χώρο της εκπαίδευσης. Στις συναντήσεις αυτές συζητήθηκε η βέλτιστη αξιοποίηση του πλαισίου (framework) που προσφέρουν το MYP και το PYP σε σχολεία που ακολουθούν εθνικά προγράμματα σπουδών.
Bασικοί άξονες του Συνεδρίου ήταν ο σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών που προάγουν τη διερευνητική μάθηση και την ενεργό δράση των μαθητών και μαθητριών, ώστε να αναδεικνύεται και να μεγιστοποιείται το δυναμικό τους. Διακεκριμένοι ομιλητές μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους σε θέματα, όπως η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, η συμπερίληψη και η σωματική και ψυχική ευημερία. Μέσα από μια σειρά εργαστηρίων και διαλέξεων, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ανταλλάξουν απόψεις επισημαίνοντας την ανάγκη για συνεργασία, κοινό όραμα και δράση σε παγκόσμιο επίπεδο.