200th Anniversary of the Greek Revolution
Athens College celebrated the 200 year anniversary from the start of the Greek Revolution in 1821 by organizing a special tribute. It included lectures from distinguished university professors for our students, and a series of events and activities in all school units, to commemorate the events of the Revolution and honor this historic anniversary.
Our School dedicated the 2020-2021 academic year to patriotism, under the heading “A historical Greek school honors the history of its homeland – National Awareness – Patriotic Mindset: Foundation of Education – “Compass” of the College’s timeless contributions”.
Over the course of the year, our students participated in various activities inspired by the events of the Revolution. Students gave their own insight on the Greek War of Independence through works of art, projects, videos, speech writing competitions and many more.
On this page we present a sample of the activities organized by our School as part of the special tribute for the 200-year anniversary of the Greek Revolution.
Lectures by distinguished university professors
Campus Decorations
2021 Commencement Exercises
A special tribute to the 200 year anniversary from the start of the Greek Revolution took during the 2021 Commencement Exercises.
Graduates wore a commemorative stole with their graduation gowns which they kept as a souvenir at the end of the ceremony.
The graduation ceremony concluded with the National Anthem and the impressive illumination of Benaki Hall in the blue and white colors of the Greek flag.
Student Publications
Student Artwork
Students from all school units, created various pieces of art inspired by the Greek Revolution.
History Documentaries
A one-hour digital documentary to commemorate the Greek National Anniversary of March 25 and the 200-year anniversary from the start of the Greek Revolution created , a digital and historic journey to the core of our democracy. Key milestones of this journey in part A are: Syntagma Square and the Hellenic Parliament and in part B: the Presidential Mansion, the Presidential Guard, the Maximos Mansion and the Monument of the Unknown Soldier.
HAEF School Unit Activities
Εορτή 25ης Μαρτίου: Όλοι οι μαθητές παρακολούθησαν την εορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου μέσω της πλατφόρμας MS Teams.
Ημερολόγιο Μαθητικής Κοινότητας: Στο πλαίσιο του κεντρικού αφιερώματος του Σχολείου φιλοτεχνήθηκε το Ημερολόγιο της Μαθητικής Κοινότητας του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών, με ζωγραφιές και κείμενα των μαθητών που αναφέρονται στο μεγάλο ιστορικό γεγονός της Επανάστασης του 1821.
Ημερολόγιο ΡΥΡ: Το ημερολόγιο του Primary Years Programme ήταν εμπνευσμένο από σημαντικά γεγονότα, προσωπικότητες και στάσεις ζωής που σχετίζονται με την περίοδο των προεπαναστατικών και επαναστατικών χρόνων.
Προβολές: Στο MS TEAMS προβάλλονταν κάθε εβδομάδα σε μορφή ppt/movie γεγονότα, δράσεις και στάσεις ηρώων σχετικά με την Ελληνική Επανάσταση.
Advent Calendar της Βιβλιοθήκης: Από 1η έως 25η Μαρτίου, η Βιβλιοθήκη του Δημοτικού Κολλεγίου Αθηνών δημιούργησε Advent Calendar στο οποίο παρουσιάζονταν στιγμές του Αγώνα, ήρωες και ηρωίδες που πρωταγωνίστησαν, κειμήλια του Αγώνα.
Συμμετοχή σε διαγωνισμούς: Μαθητές από όλες τις τάξεις συμμετείχαν στον καλλιτεχνικό διαγωνισμό που οργάνωσε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα «Καθημερινοί Ήρωες», αλλά και στον Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργικής Έκφρασης, που διοργάνωσε το Προκόπειο Πολυδύναμο Εκκλησιαστικό Κέντρο με θέμα: « 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 – Τιμώντας τους Ήρωες».
Επίσης, μαθητές της 6ης τάξης έλαβαν μέρος στον καλλιτεχνικό διαγωνισμό της Εταιρείας για τον Ελληνισμό και τον Φιλελληνισμό με θέμα: «Ο Φιλελληνισμός, η συμβολή του στην απελευθέρωση της Ελλάδος και στην Ευρωπαϊκή ενοποίηση».
Εργασίες: Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, οι μαθητές όλων των τάξεων επεξεργάσθηκαν με ποικίλους τρόπους θέματα που σχετίζονται με τα γεγονότα του Απελευθερωτικού Αγώνα των Ελλήνων και εκπόνησαν εργασίες τις οποίες παρουσίασαν στους συμμαθητές τους και οι οποίες κόσμησαν τους χώρους του Σχολείου. Τα θέματα στα οποία εστίασαν οι μαθητές ανά τάξη είναι τα ακόλουθα:
1η τάξη: Πρωταγωνιστές της Επανάστασης, τα όπλα τους και τα γεγονότα στα οποία έλαβαν μέρος (χρόνος και τοποθεσία). Οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας με τις πληροφορίες που συνέλεξαν και ζωγράφισαν σχετικά.
2α τάξη: Ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης, η ζωή και το έργο τους. Μέσα από ιστορικές πηγές, οι μαθητές συνέθεσαν την ταυτότητα των ηρώων (το όνομά τους, την καταγωγή τους, τον χαρακτήρα τους, τα κατορθώματά τους) και στη συνέχεια ζωγράφησαν κάτι σχετικό με τους ήρωες που μελέτησαν.
3η τάξη: α) Ήρωες Ελληνικής Επανάστασης: Σημαντικές δράσεις- σημαντικοί χαρακτήρες, β) Ιδανικά και αξίες των Ηρώων της Επανάστασης, γ) Το Ημερολόγιο ενός Κλεφτόπουλου/Το Ημερολόγιο ενός παιδιού στο Κρυφό Σχολείο, δ) Η Επανάσταση μέσα από τα έργα τέχνης.
4η τάξη: α) Η Έξοδος του Μεσολογγίου, β) O Εθνικός μας ύμνος μέσα από τα μάτια των παιδιών: σκέψεις και συναισθήματα που προκύπτουν από την ανάλυση στροφών του Εθνικού μας Ύμνου, γ) Ομαδική συγγραφή ποιήματος: 200 χρόνια πέρασαν, δ) «Ελευθερία είναι…»: τα παιδιά γράφουν από τη θέση του παιδιού του 1821 και από τη θέση του παιδιού του 2021, ε) Το χρονικό της Επανάστασης: κύρια γεγονότα και σημαντικά πρόσωπα.
5η τάξη: Δημοτικά τραγούδια εμπνευσμένα από την Επανάσταση του 1821. Οι μαθητές «ζωντάνεψαν» τα τραγούδια ζωγραφίζοντας σκηνές από αυτά. Το τμήμα 5β προσέγγισε την έννοια της πατρίδας χρησιμοποιώντας τον πίνακα του Θ. Βρυζάκη: «Υπέρ Πατρίδος το Παν». Σε συνδυασμό με το ποίημα του Αρ. Βαλαωρίτη: «Η προς την πατρίδα αγάπη μου», οι μαθητές μελέτησαν ήρωες της Επανάστασης που απεικονίζονται στον πίνακα και έγραψαν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους δίνοντας τις δικές τους προεκτάσεις.
6η τάξη: Οι σημαντικότερες μάχες του Αγώνα, οι ήρωες και οι ηρωίδες που πήραν μέρος στην Επανάσταση, οι σημαίες και τα λάβαρα του Αγώνα, ο φιλελληνισμός και η συμβολή του στην Επανάσταση, έργα τέχνης εμπνευσμένα από την επανάσταση.
Βιβλιοθήκη: Με αφορμή τη συμβολική επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, η Βιβλιοθήκη του Δημοτικού Κολλεγίου Ψυχικού, προσέγγισε αυτή την περίοδο μέσα από έντυπες και ηλεκτρονικές πηγές με στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά μεγάλες στιγμές του Αγώνα. Βιβλία, αποσπάσματα ταινιών, σπουδαίες φυσιογνωμίες, τραγούδια, τέχνη, διατροφή, έφεραν τα παιδιά κοντά στα όνειρα, τις φιλοδοξίες και τον σκληρό αγώνα των ανθρώπων που έγραψαν ιστορία για να ζούμε σήμερα ελεύθεροι.
Εορτή 25ης Μαρτίου: Όλοι οι μαθητές παρακολούθησαν ειδικό αφιέρωμα που προετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου μέσω της πλατφόρμας MS Teams.
Δράσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου ανά τάξη:
1η και 2α τάξη:
- Ζωγραφική με θέμα την Εθνική Επέτειο και προσαρμογή των έργων κάθε μαθητή σε παρουσίαση ppt με λεζάντα από τον κάθε μαθητή
- Απαγγελία ποιημάτων και των στίχων του Εθνικού Ύμνου και παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού
- Παρουσιάσεις στους μαθητές από υπεύθυνους εκπαιδευτικούς για τα ακόλουθα θέματα: τι γιορτάζουμε για εκείνη την ημέρα, ποιοι είναι οι ήρωες, ποιο είναι το ζητούμενο της Επανάστασης, τι οφείλουμε εμείς σε αυτούς τους ήρωες, παραδοσιακές ενδυμασίες και επεξήγησή τους, η εκπαίδευση τότε, πώς διατηρήθηκε η γλώσσα και η πίστη
- Επεξεργασία έντυπου
υλικού, όπου αναφέρεται ο διπλός εορτασμός της Ημέρας
3η τάξη:
- Απαγγελία ποιημάτων
- Σύντομη αναφορά του χρονικού των 400 ετών σκλαβιάς και της επανάστασης από τους εκπαιδευτικούς
- Σύντομη αναφορά από τους
εκπαιδευτικούς για τον τρόπο εκπαίδευσης των Ελλήνων την περίοδο της σκλαβιάς
και τη σύνδεσή του με το PYP «Οι
άνθρωποι εργάζονται ομαδικά για να δημιουργήσουν μια κοινότητα μάθησης»
4η τάξη:
- Απαγγελία ποιημάτων
- Σύντομη αναφορά του χρονικού των 400 ετών σκλαβιάς και της Επανάστασης από τους εκπαιδευτικούς
- Σύντομη αναφορά των σημαντικότερων γεγονότων από κάποιον ήρωα της Επανάστασης από τους μαθητές (οι μαθητές επέλεξαν έναν ήρωα και παρουσίασαν στην τάξη τι θεωρούν οι ίδιοι ως πιο σημαντικό στοιχείο – δράση – απόφαση του ήρωα σε σχέση με την Επανάσταση)
- Σύντομη αναφορά από τους
εκπαιδευτικούς για τον τρόπο εκπαίδευσης των Ελλήνων την περίοδο της σκλαβιάς
και τη σύνδεσή του με το PYP
«Εκπαίδευση»
5η και 6η τάξη:
- Παρουσίαση ppt στα Πολιτιστικά σχετικά με την Επανάσταση
- Μελέτη και ανάπτυξη μονογραφιών των ηρώων
- Ανάγνωση και σχολιασμός επετειακών κειμένων από το σχολικό εγχειρίδιο
- Απαγγελία ποιημάτων
Εικαστικές δράσεις:
1η τάξη: Το 1821 με διακοσμητικά σχέδια, γραμμές και μοτίβα, με έμπνευση από τις ενδυμασίες των Ηρώων της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και τις Ελληνικές φορεσιές
2α τάξη: Η Φέρμελη των Ευζώνων με σχέδια, σύμβολα και μοτίβα
3η τάξη: Ένας ποιητής και ένας ζωγράφος συνομιλούν. Εικονογράφηση αποσπάσματος του Ύμνου εις την Ελευθερίαν του Δ. Σολωμού.
4η τάξη: Ένα ποίημα εντός μου. Εικονογράφηση αποσπάσματος από τους Ελεύθερους Πολιορκημένους του Δ. Σολωμού
5η τάξη: Παρατηρώντας την ελληνική παραδοσιακή ενδυμασία
6η τάξη: Δύο ποιητές συνομιλούν μέσα από έργα μας. Διονύσιος Σολωμός - Guillaume Apollinaire
Τμήμα Θεατρικής Αγωγής (1η – 4η Δημοτικού):
Στα μαθήματα της Θεατρικής Αγωγής, η 1η και η 2α τάξη αξιοποίησε το παράδειγμα του βίου του Μακρυγιάννη και αποσπάσματα από δικά του χαρακτηριστικά λόγια. Δημιούργησαν Ραδιοφωνικό Μήνυμα εμπνευσμένο από τα λόγια του Μακρυγιάννη σε παραλληλισμό με τη σημερινή συνθήκη της πανδημίας, για την αντιμετώπιση της οποίας απαιτείται συλλογική προσπάθεια. Ως συνέχεια του μηνύματος αυτού, δημιούργησαν ένα τραγούδι και την εικαστική επένδυσή του.
Η 3η και η 4η τάξη αξιοποίησε αποσπάσματα από τους Πέρσες του Αισχύλου, εστιάζοντας στα αντιπολεμικά μηνύματα, αλλά και στο κομμάτι της ιστορίας που επαναλαμβάνεται, παραλληλίζοντας την Ελληνική Επανάσταση του 1821 μ.Χ. με την Ιωνική Επανάσταση του 500 π.Χ.
Τμήμα Γαλλικών:
Οι μαθητές επεξεργάσθηκαν κάποια από τα παρακάτω θέματα, τα οποία παρουσίασαν είτε σε μορφή ppt, είτε δημιουργώντας tableaux για τα τμήματα, timeline και mind maps:
- Σύγκριση Γαλλικής- Ελληνικής Επανάστασης (tableaux - timetable)
- Ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης που έχουν ζήσει στη Γαλλία
- Γάλλοι Φιλέλληνες
- Έρευνα και παρουσίαση: «Στην καρδιά του Παρισιού και συγκεκριμένα στο 19ο διαμέρισμα, στάση του μετρό, από τις μεγαλύτερες σε κίνηση, έχει τ’ όνομα του Μάρκου Μπότσαρη. Κοντά στη στάση αυτή, υπάρχει η οδός Μάρκου Μπότσαρη» (ιδέα Παύλου Κουτσολιάκου)
- Ιστορία της Καθολική Εκκλησίας Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στο Ναύπλιο
Ρομποτική: Η Ομάδα Ρομποτικής του Δημοτικού Κολλεγίου Ψυχικού δημιούργησε βίντεο με την ψηφιακή παράσταση: «Ο Καραγκιόζης και η Ελληνική Επανάσταση», το οποίο κατέκτησε το 1ο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής Scratch Advanced που διοργάνωσε ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης WRO Hellas.
Εορτή για την 25η Μαρτίου: Η εορτή προβλήθηκε σε όλους τους μαθητές μέσω της πλατφόρμας MS Teams την Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021 και περιλάμβανε μια βιντεοπαρουσίαση - ψηφιακή αφήγηση με θέμα τις Ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης. Η εκδήλωση άρχισε με μια γενική αναφορά στο νόημα των 200 χρόνων από τον Αγώνα του 1821, συνεχίσθηκε με μια σύντομη αναδρομή στα σημαντικότερα ιστορικά γεγονότα της περιόδου και ολοκληρώθηκε με το αφιέρωμα στις γυναίκες του 1821. Το αφηγηματικό μέρος, που διάβασαν μαθητές της γ’ Γυμνασίου, πλαισιώθηκε από οπτικά και ηχητικά ντοκουμέντα.
Δράση: «Φιλελληνισμός: από το αρχείο στο σχολείο». Το Ακαδημαϊκό Τμήμα Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών και η Κεντρική Βιβλιοθήκη συνεργάσθηκαν με μια ολιγομελή ομάδα εθελοντών μαθητών της γ΄ Γυμνασίου για τη δημιουργία μιας παρουσίασης με θέμα τον Φιλελληνισμό. Οι μαθητές μελέτησαν τεκμήρια σχετικά με τον φιλελληνισμό που φυλάσσονται σε βιβλιοθήκες/ ψηφιακά αρχεία (αποσπάσματα από βιβλία, αντικείμενα, προσωπογραφίες, επιστολές). Το προϊόν της έρευνάς τους αποτυπώθηκε σε παρουσίαση βίντεο που προβλήθηκε σε όλη τη γ΄ Γυμνασίου, η οποία θα παραμείνει στο αρχείο του Ακαδημαϊκού Τμήματος και της Βιβλιοθήκης, ώστε να αξιοποιηθεί και στο μέλλον ως ψηφιακό μάθημα για τον Φιλελληνισμό («ένα μάθημα από μαθητές για μαθητές»).
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, πραγματοποιήθηκε επίσης εκδήλωση για τον Φιλελληνισμό, με προσκεκλημένο τον συγγραφέα του βραβευμένου από την Ακαδημία Αθηνών βιβλίου "Η Επιστροφή", Γεώργιο Γκέκο, ο οποίος μίλησε σε μαθητές της Γ΄Γυμνασίου. Παράλληλα, οι μαθητές συμμετείχαν με την εργασία τους στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό της Εταιρείας για τον Ελληνισμό και Φιλελληνισμό, όπου και έλαβαν το 1ο βραβείο.
Δημιουργία ντοκιμαντέρ-αφιερώματος στην Ελληνική Επανάσταση: Ομάδα μαθητών της β' Γυμνασίου δημιούργησε ένα 10λεπτο ντοκιμαντέρ-αφιέρωμα στην Ελληνική Επανάσταση με τίτλο: "Ο αγώνας για την ελευθερία". Με το έργο αυτό, συμμετείχαν στον 5ο Διαγωνισμό Ιστορικού Ντοκιμαντέρ που οργάνωσε το περιοδικό Νέα Παιδεία.
Ψηφιακό διαδραστικό παιχνίδι: Συμμετοχή της γ΄ Γυμνασίου στην πιλοτική εφαρμογή του ψηφιακού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού "ΒΥΡΩΝ", το οποίο διερευνά την κοινωνική ταυτότητα της Ελληνικής Επανάστασης. Το παιχνίδι σχεδιάσθηκε από διεπιστημονική ομάδα του Ιονίου Πανεπιστημίου και εφαρμόζεται από 20 επιλεγμένα σχολεία σε πειραματική βάση. Η πιλοτική εφαρμογή έγινε με τη συνεργασία και υπό την καθοδήγηση των δημιουργών του παιχνιδιού, καθηγητών από τις έδρες Ιστορίας και Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Εορτή 25ης Μαρτίου: Η εορτή προβλήθηκε σε όλους τους μαθητές μέσω της πλατφόρμας MS Teams την Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021 με ιστορική αναφορά στα γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης μέσα από κείμενα (πεζά και ποιήματα) και εποπτικό υλικό.
Δημιουργία ιστορικού ντοκιμαντέρ: «Ένα ψηφιακό και ιστορικό ταξίδι στο κέντρο του δημοκρατικού μας πολιτεύματος: Πλατεία Συντάγματος, Εθνικό Κοινοβούλιο, Προεδρικό Μέγαρο, Προεδρική Φρουρά και Μέγαρο Μαξίμου. Με αφορμή την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου» μέσα από ιστορικό, φωτογραφικό και αρχειακό υλικό.
Ψηφιακή έκθεση Ζωγραφικής : Μαθητές του Γυμνασίου φιλοτέχνησαν έργα με θέμα "Η Ελληνική Επανάσταση", τα οποία παρουσιάσθηκαν σε μια ψηφιακή έκθεση.
Εορτή 25ης Μαρτίου: Η εορτή προβλήθηκε σε όλους τους μαθητές μέσω της πλατφόρμας MS TEAMS την Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021.
Ρητορικοί Διαγωνισμοί: Σύνδεση του επετειακού έτους με τους Ρητορικούς Διαγωνισμούς του Λυκείου: 25ης Μαρτίου, Χάουλαντ, Delta.
Εργασίες: Στο πλαίσιο του Service as Action του προγράμματος MYP μαθητές της Α' Λυκείου εκπόνησαν εργασίες σχετικές με την Ελληνική Επανάσταση, τις οποίες παρουσίασαν στη σχολική κοινότητα διαδικτυακά μέσω της εφαρμογής SWAY της πλατφόρμας MS TEAMS. Oι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να εκφρασθούν ανάλογα με τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους και δημιούργησαν παρουσιάσεις, μελέτες, βίντεο, συνεντεύξεις, ζωγραφιές, ποιήματα, μουσικές συνθέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες έως και podcast.
Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα: Οι μαθητές του Λυκείου συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου, του Μουσείου Μπενάκη και της Εθνικής Πινακοθήκης για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.
Διαγωνισμός Ψηφιακής Φωτογραφίας: Η Μαθητική Κοινότητα του Λυκείου διοργάνωσε Διαγωνισμό Ψηφιακής Φωτογραφίας με θέμα: «200 χρόνια ελεύθερου μπλε….Θάλασσα: ο δρόμος για την Ελευθερία». Οι φωτογραφίες των μαθητών αξιολογήθηκαν από Καθηγητές Καλλιτεχνικών του Κολλεγίου Αθηνών και προκρίθηκαν τρεις, οι οποίες συμπεριλήφθηκαν στο Λεύκωμα των Τελειόφοιτων "Θησαυρός 2021".
Διοργάνωση Μαθητικού Διαγωνισμού Λογοτεχνικών Κειμένων 2022: Το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών και το Λύκειο Κολλέγιο Ψυχικού σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Β΄Αθήνας συνδιοργανώνουν στις 8 και 9 Μαρτίου 2022, Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικών Κειμένων με θέμα «Η Ελληνική Επανάσταση στην Ποίηση». Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου, στον οποίο θα συμμετάσχουν μαθητές των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της Αττικής.
Εορτή 25ης Μαρτίου: Η εορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου προβλήθηκε σε όλους τους μαθητές μέσω της πλατφόρμας MS Teams την Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021 με ιστορική αναφορά στα γεγονότα μέσα από κείμενα της Ελληνικής Επανάστασης (πεζά και ποιήματα) και εποπτικό υλικό.
Ρητορικοί Διαγωνισμοί: Σύνδεση του επετειακού έτους με τους Ρητορικούς Διαγωνισμούς του Λυκείου: 25ης Μαρτίου, Χάουλαντ, Delta.
Δημιουργία ιστορικού ντοκιμαντέρ: «Ένα ψηφιακό και ιστορικό ταξίδι στο κέντρο του δημοκρατικού μας πολιτεύματος: Πλατεία Συντάγματος, Εθνικό Κοινοβούλιο, Προεδρικό Μέγαρο, Προεδρική Φρουρά και Μέγαρο Μαξίμου. Με αφορμή την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου» μέσα από ιστορικό, φωτογραφικό και αρχειακό υλικό.
Δημιουργία έργων τέχνης: Μαθητές του IB1 Visual Arts φιλοτέχνησαν έργα με θέμα την Ελληνική Επανάσταση.
Επισκέψεις: Οι μαθητές του Α3 επισκέφθηκαν το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών, το οποίο φιλοξενεί έκθεση ζωγραφικής αφιερωμένη στην Εθνική Παλιγγενεσία.
Διοργάνωση Μαθητικού Διαγωνισμού Λογοτεχνικών Κειμένων 2022: Το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών και το Λύκειο Κολλέγιο Ψυχικού σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Β΄ Αθήνας συνδιοργανώνουν στις 8 και 9 Μαρτίου 2022, Διαγωνισμό Ερμηνευτικής Ανάγνωσης Λογοτεχνικών Κειμένων με θέμα «Η Ελληνική Επανάσταση στην Ποίηση». Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου, στον οποίο θα συμμετάσχουν μαθητές των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της Αττικής.
Έρευνα και δημιουργία λευκώματος για την Ελληνική Επανάσταση.
Flag of Greece Exhibition at Athens College Theater
From Tuesday, December 21, 2021 until Wednesday, March 30, 2022 the Athens College Theater in Psychico is hosting the exhibition “Flag of Greece: One Symbol – 200 Objects”.
To commemorate the 200th anniversary of the start of the Greek Revolution, the Civil Non-Profit Partnership “Flag of Greece” presents for the first time to the public 200 items from its collection, which portray the history of the Greek flag from the end of the 19th century to the present day.
The exhibition is under the auspices of the “Athens 2021” Committee and presents the Greek Flag as a source of inspiration for visual arts, music, fashion and design. Visits only by online booking via the webpage: www.athenscollege-events.com
For additional information:
T: 201 6798217 E: [email protected]